sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Tunnustusta pukkaa

Sinulle blogin Katja antoi minulle tunnuksen. Kiitos kovasti!
Tunnustuksen saaneena minun täytyy tehdä seuraavat neljä asiaa;

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestäni.

Tässäpä minun satunnaiset asiat:
1. perheeseeni kuuluu miehen lisäksi kaksi ihanaa tyttöä
2. lempparivärejäni ovat valkoinen, vaaleanpunainen ja harmaa
3. olen jouluihminen
4. keskeneräisiä töitä löytyy tällä hetkellä: ryijy, villasukat, virkatut helmet, torkkupeitto ja kutistemuovikoruja
5. pidän suomalaisista elokuvista, tv-sarjoista ja musiikista
6. olen ostanut jo useita joululahjoja
7. olen jo useana vuonna käynyt tampereen kädentaitomessuilla -siitä on tullut perinne
8. olen syksy ja talvi-ihminen

Tällä kertaa en jaa tunnustusta eteenpäin, koska tämän on jo niin moni saanut.
 

Ei kommentteja: