perjantai 1. tammikuuta 2010

Uusi vuosi



Lunta on tullut ja paljon.


Ensiksi muutamia neulomuksia ja virkkauksia. Joululahjaksi en neulonut muuta kuin yli polven ulottuvat villasukat, mutta niistä jäi kuva ottamatta. Helmi-koiran kaulaan tein joulukauluksen, koska en mistään kaupasta löytänyt sellaista. Kaulus näkyy kuvassa vähän.



Kokeilin tehdä elämäni ensimmäistä pitsiliinaa ja tämä onkin oikeastaan lautasen kateliina, ihan pieni. Ohje löytyy dropsin sivuilta. Kuvassa liina on vielä päättelemättä.



Lumihiutaleita olen usein aikonut tehdä, mutta nyt vasta sain aikaiseksi. Tärkkäsin hiutaleet sokeriliuoksella. Ohje näihin lumihiutaleisiin löytyy Perhosefektin sivuilta.


Seuraavaksi ajattelin kokeilla virkata pitsiä. Minulla on ihana vanha pitsikirja.

Tässä meidän uusi ulko-ovi, jota koristaa Pentikin pajusydän.




Iso ikkunanpokakin pääsi toistaiseksi uuteen paikkaan, sohvan päätyyn. Sieltä se ei kokonaan näy, mutta on ihan kivalla paikalla. Nurkassa istuu työkaverini ompelema tonttu, johon on otettu mallia Maileg pupuista.



Kaikenlaisia hankintoja on tullut tehtyä välipäivinä, yksi niistä tämä kruunu sisustusliike Blossomista. Valkoisen helminauhan tein itse lasihelmistä.


Ja vihdoin on minullakin tämä sisustajan ihana "raamattu":



ja nämä:



3 kommenttia:

Vekarus kirjoitti...

Ihania nuo hiutaleet! Niitä voisi kokeilla itsekin, kiitos ohjeesta!

kisu kirjoitti...

Ihania virkkauksia! Minä oon kans ihan hurahtanut virkkaamiseen.

Oikein hyvää alkanutta vuotta!
-kisu-

Tytti kirjoitti...

Ihanaa huomata että olen saanut uuden blogi- ystävän,olen täällä nyt vastavierailulla ja kaikkea kaunista täältä löytyikin.
Onnea uudelle vuodelle!